فروش پرینتر و چاپگر

اچ پی گاراژ چیست؟ درباره آن چه میدانید؟

اچ پی گاراژ

اچ پی گاراژ

اچ پی گاراژ چیست؟ از قوانین آن چقدر می دانید؟ این گاراژ چه سهمی در تولید فناوری های امروزی شرکت HP داشت؟ نمایندگان اچ پی چه میدانند؟

بر پایه تصمیمی که در خرید بهتر گرفتیم؛ که یا چیزی ننویسیم و اگر نوشتیم، مفید بنویسیم!، لیستی از موضوعاتِ به روز، ولی کمتر مطرح شده در مارکت های داخلیِ ماشین های اداری و کالاهای دیجیتال، تهیه کرده و در حال ارائه ی آن هستیم که می توان گفت با این مطلبِ فانتزی-کاربردی! این رویه را آغاز می کنیم.

جالب است بدانید که مایکروسافت گاراژ داریم، گوگل گاراژ داریم، اچ پی گاراژ داریم و … شاید به تعداد زیادی از شرکت های فن آوریِ پیشتاز در دره سیلیکون، گاراژهای مختص به خود دارند که مطالعه داستان های آنها خالی از لطف نیست.

گاراژ یا همان گاراژ اچ پی دقیقا چیست؟

احتمالا قابل حدس است. جایی که بیل هیولت و دیوید پکارد ، مالکان ارشدِ کمپانی اچ پی، فعالیت خود را در جوانی آغاز کردند.

 

گاراژ اچ پی قوانین خاص خود را داشته که برای ورود باید رعایت می کردید!

این گاراژِ HP خواندنی های زیادی دارد که قصد نداریم مطالعه این مطلب را با توضیحاتِ آن خارج از حوصله کنیم و آیتم های جالب توجه آنرا در پست های شبکه های اجتماعی خرید بهتر و گاها بصورت مقالات وبلاگ درج خواهیم نمود.

و اما گاراژ امروزی چیست؟

(تصویر اصلیِ این مطلب)

سرویس بسیار پرهیجان که سراسر از واقعیات اتفاق افتاده ی قبل، حال حاضر و اختراعات و بازاختراعاتِ آینده است. وب سایت رسمی اچ پی، سراسر از منابع غنیِ تحقیقاتی، سرگذشت ها، موارد کاربردی (درایورهای اچ پی، نرم افزارهای اچ پی، سامانه کاربردی-تخصصی قطعات و سازگاری ها و …) می باشد که به تدریج مواردِ مفیدِ آنرا درج خواهیم نمود.

چند لینکِ مفید: (برای ورود روی آنها کلیک کنید)

لینک سرویس گاراژ امروزی در وب سایت رسمی اچ پی

مشاهده نمای سه بعدیِ واقعی از گاراژ قدیمیِ

مشاهده ویدیوهایی از محیط گاراژ قدیمی

و در ادامه چند تصویر از گاراژ قدیمیِ اچ پی را مشاهده می کنید.

نظرات خود را درباره مطالبِ ما، در زیرِ همین مطلب و همینطور شبکه های اجتماعیِ ما مطرح نمایید.

خروج از نسخه موبایل