فروش پرینتر و چاپگر

سوالات متداول در مورد پرینتر های لیزری بخش 1

سوالات متداول در مورد پرینتر های لیزری بخش 1

سوالات متداول در مورد پرینتر های لیزری بخش اول

سوال: چرا بازده کارتریج تونر من در عمل از بازده نوشته شده روی بسته بندی کارتریج و توسط شرکت کمتر است؟

پاسخ: همانطور که پیشتر نیز گفته شد، بازده مشخص شده بسته بندی کارتریج دستگاه مطابق با استانداردهای بین المللی برابر با 5٪ از سطح کاغذ A4 می باشد. گاهی اوقات هنگام چاپ تصویر یا اسناد، قطعاً بیش از 5٪ از تمام سطح کاغذ تحت پوشش جوهر یا تونر قرار می گیرد. بنابراین نمی تواند با بازده مشخص شده در برچسب برابری کند.

سوال: تفاوت بین کارتریج تونر سازگار (Compatible) با انواع بازسازی شده (Remanufactor) در چیست؟

پاسخ: کارتریج تونرهای سازگار در خارج از کارخانه اصلی برند سازنده تولید می شوند و با استفاده از مواد اولیه، کل کارتریج در کارخانه تولید می شود. کارتریج های تونر بازسازی شده نیز به این صورت است که کارتریج های تونر خالی اصلی (بدون شارژ) بازیافت می شود، سپس چیپ ها و درام ها تمیز و تعویض می شود. پس از آن تمام قسمت ها دوباره مونتاژ شده و تونر از نو پر می شود.

سوال: کدام یک از اینها برای من مقرون به صرفه تر خواهد بود؟ کارتریج لیزری رنگی یا سیاه و سفید؟

پاسخ: در مورد کاربر پرینتر لیزری رنگی، تونر به تنهایی رنگ را تنظیم می کند تا روی کاغذ چاپ شود. به همین دلیل است که تنها چهار کارتریج تونر می توانند طیف وسیعی از رنگ را چاپ کنند. اگر کاربر نیاز به چاپ رنگی نداشته باشد، می تواند فقط از پرینت سیاه و سفید استفاده کند. این موضوع می تواند منجر به صرفه جویی بسیاری شود.

سوال: آیا اینکه تنها هنگام استفاده از پرینتر آن را روشن کنیم باعث بهینه تر شدن مصرف آن می گردد؟

پاسخ: هر بار که پرینتر را روشن می کنید، دستگاه خود را یک بار چک می کند. بعضی اوقات صفحه تست را یک بار به صورت خودکار چاپ می کند، بنابراین مواد مصرفی را تا حدی هدر می دهد و چاپگر نیز در همان زمان گرم می شود، بنابراین هزینه بیشتری صرف می شود. به همین خاطر بهتر است که دستگاه پرینتر را تنها زمانی که به آن به مدت طولانی نیاز ندارید، خاموش کنید.

سوال: آیا برای نصب پرینتر همواره نیاز به سی دی دارید؟

پاسخ: زمانی که کامپیوتر یا ویندوز را تعویض می کنید نیاز به نصب مجدد پرینتر دارید، اما ممکن است سی دی را گم کرده باشید. نگران نباشید، اکنون می توانید درایور را به صورت آنلاین دانلود کنید. کافی است از طریق وبسایت رسمی برند، فایل آن را دانلود کنید. درایور مخصوص تمام مدل های پرینتر تولید شده توسط شرکت را می توانید در آنجا پیدا کنید. بنابراین برای نصب درایور هیچ گونه نیازی به سی دی مخصوص نخواهید داشت.

خروج از نسخه موبایل